Friday, 10 January 2014

Ops Stailista!




Sekarang saya tengok fesyen bertudung ni
Canggih betul
Cantik je depe pakai
Punya banyak fesyen bertudung siap ada term "hijabista"
Hebat

Saya teringin gak
Tapi masalahnya
Saya ni bukannya pandai pon benda-benda ni
Pakai baju pon asal kan selesa
Tudung? Asal sarung

Jadi
Saya rasa mudah kalau pakai tudung satin square tu










Cantik kan?
Feeling feeling mak datin brunei wei
 :p

Tapi apakan daya
Fesyen tudung saya ni mendapat kecaman hebat dari orang sekeliling saya
"Iwa, nampak macam makcik lah"
"Akak, time akak x pakai tudung, saya nampak akak cam org muda.. tp akak pakai tudung macam ni .. nampak berumur sikit..cuba pakai lilit2"
"Wei, tukar la fesyen tudung ang tu wa"
and etc etc etc



Bila dah ramai sangat pakar fesyen tegur
Nak x nak
I have to do something 

Akhirnya
Hari tu
Time nak pergi birthday party Naffez
Saya try pakai shawl
Dan
Taraaaaaa!!



Memang rasa perasan cun wei
So, saya bbm Abu
Dia tengah otw dari KL to Ipoh
Nak attend birthday Naffez gak

Iwa: "Awak, malam ni saya cantik tau" 
Abu: "OK. Kalau x cantik, siap awak"

OMG
Padan muka
(-_-')




2 comments:

Razeel said...

Ni baru topic perasan ....

Anonymous said...

cantik....